Gyakran ismételt kérdések
Kedves érdeklődő! Mielőtt felkeresi ügyfélszolgálatunkat, kérjük, tekintse meg az alábbi kérdéseket.
Vásárlás előtti kérdések
Asztali számítógépről, okostelefonról vagy táblagépről is rendelhet játék webáruházunkból. Oldalunk egyszerű és gyors: rendelését könnyen, pár perc alatt leadhatja. Telefonon sajnos nem veszünk fel megrendeléseket.
Igen! Termékeink egyenesen a Angliából a Disney nagykereskedést bonyolító disztribútortól rendeljük. 100% Eredetiség garanciát vállalunk Disney termékeinkre!
A vásárláshoz nem kötelező regisztrálni oldalunkra. Ha mégis szeretne a regisztráció vagy a pénztár oldalon találja a regisztráció lehetőségét.
A regisztráció gyors és könnyű, és számos előnye van:
- Követheti rendelései állapotát.
- Követheti csomagja állapotát, ha már átadtuk az adott szállítónak.
- Értékelheti a megvásárolt termékeket.
- Egyszerűbb lesz a későbbi rendelések leadása.
- Kedvenc termékek áttekintése és megosztása
Ezen az oldalon tud regisztrálni, vagy ha már megtette, belépni fiókjába.
Egyféle szállítási lehetőséget nyújtunk.
Házhozszállítás, amit a FoxPost végez. A csomag a rendelés után a futárhoz kerül, aki az ön által megadott címre ( FoxPost automatába ) kézbesíti azt.
Személyes átvételre vagy megtekintésre jelenleg nem nyújtunk lehetőséget. A szállításról bővebb információkat olvashat ugyanezen az oldalon a lentebbi kérdéseknél, illetve ezen az oldalon.
A legtöbb terméket költséggel szállítjuk: a házhoz szállítás díja 1.699.-Ft.
A rendelési összeg 39.900.-Ft felett Díjtalan a házhoz szállítási költség.
Egyes termékcsoportokat, akciós termékeket ingyenesen szállítunk. Az ingyenes szállítást mindig jelöljük az adott termék oldalán.
NEM. Minden termékünk eredeti Disney és Angol termék ill. Olasz.
Így idő még beszerezzük. Átlagos beszerzési idő szállítás előtt 14-21 nap. 24-48 óra pedig a szállítási idő.
A megrendelés után e-mail-ben tájékoztatjuk a termék legkorábbi szállítási idejéről.
IGEN. Minden termékünk tartalmazza az általános 27% os fogalmi adót.
Igen. Minden vásárlásról elektronikus áfás számlát, vagy papír alapú számlát állítunk ki, amelyet e-mailben küldünk, vagy a csomagban találja. Digitális számla esetén is fontos, hogy valós és működő e-mail címet adjunk meg a rendelés leadásakor.
Igen. Termékeink 90%-ára minimum fél év gyártói jótállás vonatkozik. Emellett a hatályos jogszabályok szerint a Dream Shop webáruház biztosít szavatosságot, illetve jótállást. Bővebben az ÁSZF-ben, az adott termék oldalán, vagy elérhetőségeink egyikén tájékozódhat erről.
Igen. Indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, a termék átvételétől számított harminc napon belül.
- Ilyenkor a termék visszaküldésének költsége önt terheli.
- Amint visszakaptuk a sértetlen terméket, visszautaljuk az árát egy ön által választott bankszámlára.
- Ha a termék nem sértetlen, hanem használt, akkor a visszajáró összegből jogosultak vagyunk levonni a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenést.
A részleteket lásd az elállási tájékoztatóban, és webáruházunk ÁSZF-jében (ugrás az ÁSZF-re).
Rendelése minden lépéséről rövid tájékoztató e‑mailt küldünk.
- Amikor megkaptuk és feldolgoztuk a rendelést.
- Amikor a végösszeg átutalását kérjük (előre utalás esetén).
- Amikor átadjuk a terméket a futárnak.
- A futárszolgálat folyamatosan tájékoztatja Önt hol tart a csomagja és mikor várható a kézbesítés. A csomagját pedig követni tudja a Nyomonkövetési oldalon.
… és minden egyéb, változást jelentő helyzetben. Probléma esetén pedig ügyfél-szolgálatunk hívja Önt telefonon.
Ahhoz, hogy gyorsan és problémamentesen kézbesítsük rendelését, pontos adatokra van szükségünk. Nagyon fontos, hogy olyan e‑mail címet és telefonszámot írjon be a rendelés leadásakor, amin elérhetjük önt.
Ha a rendelési név vagy cím hibás, a rendelés késhet vagy meghiúsulhat. Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy általában nem telefonon, hanem e‑mailben jelezzük a rendeléssel kapcsolatos fejleményeket.
Szállítással és átvétellel kapcsolatos kérdések
A futárszolgálat munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít.
Pontosabb információt a kiszállítás napján a FoxPost futárszolgálat diszpécserei tudnak adni.
A termékoldalakon jelezzük, hogy várhatóan hány munkanap alatt szállítjuk az adott terméket. A szállítási idő nagyrészt attól függ, hogy a termék van-e raktárunkon, vagy nincs a nagykereskedésben. Fontos webáruházunk nem kész termék bázissal dolgozik. Minden termékünk külföldi immport.
Ha a termék nincs raktáron, az oldalon jelzett várható szállítási idő tájékoztató jellegű: előfordulhat, hogy rajtunk kívül álló okok miatt meghosszabbodik a beszerzési idő. Ezért az esetlegesen előforduló késésért nem vállaljuk a felelősséget. Erről bővebb információt webáruházunk ÁSZF-jében talál.
A futárszolgálat munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít. Ha csak egy adott időpontban tudja átvenni a csomagot, ezt mindenképpen jelezze a rendelés leadásakor, a „Megjegyzés” rubrikában. Szintén ide írja, ha szeretné, hogy a futár telefonáljon a kézbesítés előtt.
Ha már leadta megrendelését, de nem írt hozzá megjegyzést, kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
A futárszolgálat összesen kétszer próbálja meg kézbesíteni a rendelést. Ha az első sikertelen, akkor felhívják az ön által rendeléskor megadott számot, és időpontot egyeztetnek a kiszállításhoz.
A csomagot nem bonthatja ki az átvételt megelőzően, de kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze a kiszállított csomag sértetlenségét.
Ha esetleg sérült lenne a csomagolás, kérje meg a futárt, hogy állítson ki jegyzőkönyvet a kárról, és ezt továbbítsa nekünk.
Ha nem ellenőrzi a csomagot az átvételkor, a jegyzőkönyv hiányában sajnos nem áll módunkban utólagos reklamációt elfogadni!
Ha a csomagban sérült vagy hiányos termék érkezett, kérjük, hogy minél hamarabb jelezze a problémát elérhetőségeink egyikén.
Fizetéssel kapcsolatos kérdések
Webáruházunkban három fizetési mód közül választhat.
Előreutalás banki befizetés, átutalást.
Utánvétet, vagy
Barion azonnali bankkártyás fizetést.
Ha banki előre utalás opciót választotta a rendszer automatikusan elküldi a rendelésben megadott e-mail címére az instrukciókat és a banki adatokat a befizetésre vagy átutalásra. Ha külföldön él és szeretne utalni javasoljuk a Barion azonnali bankkártyás fizetési módot.
Ha a termék nincs raktáron, az oldalon jelzett várható szállítási idő tájékoztató jellegű: előfordulhat, hogy rajtunk kívül álló okok miatt meghosszabbodik a beszerzési idő. Ezért az esetlegesen előforduló késésért nem vállaljuk a felelősséget.
Erről bővebb információt webáruházunk ÁSZF-jében talál.
Igen.
Azonnali kártyás tranzakciókat Barion fizettetési rendszeren keresztül intézi automatikusan webáruházunk. A pénztárnál ha ezt a fizetést választja a rendszer átirányítja majd a kártya adatok megadásával tud fizetni. Majd vissza irányítja Önt a rendszer sikeres fizetési esetén.
Vásárlás utáni kérdések
Sajnos néhány szolgáltatóhoz nem mindig érkeznek meg a webáruházak e‑mailjei (például Citromail, Freemail). Kérjük, hogy ellenőrizze postafiókja spam mappáját is. Ha negyed óra elteltével sem érkezik meg a levél, minél hamarabb jelezze a problémát elérhetőségeink egyikén.
* Rögtön a rendelés után rendszerünk e‑mailt küld amiben a rendszer visszajelzi hogy a rendelést megkaptuk de még nem dolgoztuk fel.
Sok termékünkhöz nem jár külön garanciajegy, ezeknél a számla birtokában érvényesíthető a garancia.
Ha banki előre utalás opciót választotta a rendszer automatikusan elküldi a rendelésben megadott e-mail címére az instrukciókat és a banki adatokat a befizetésre vagy átutalásra. Ha külföldön él és szeretne utalni javasoljuk a Barion azonnali bankkártyás fizetési módot.
Iratkozzon fel ingyenes hírlevelünkre. Így az elsők között értesülhet legújabb akcióinkról, nyereményjátékainkról.
Vagy Like-olja Facebook oldalunkat és kövesse Instagram oldalunkat ahol egyedi kuponokat osztunk meg!